Snežni vzponi – Begunjska Vrtača – ponovno Lenuhova

Posted by Matej on 14 februarja, 2011

Spet se je obetal lep dan in z Remicom sva se dogovorila, da ga odpeljem plezati Lenuhovo grapo v Begunjšico.

Hribi – Na Zelenico preko Starega Ljubela – prečenje grebena

Posted by Matej on 9 novembra, 2010

Po nekaj dnevih oblačnega in turobnega vremena sem zjutraj na webcam-u, v višje ležečih delih, zagledal jasno vreme in sonček. Ni bilo druge možnosti, kot da se z Miši odpraviva v hirbe, tokrat na prečenje grebena med Starim Ljubelom in Zelenico.

Zelenjak – hribi namesto plezarije

Posted by Matej on 23 oktobra, 2009

Z Barbi sva že od petka planirala, da greva v torek plezati, nakar sva v ponedeljek zjutraj ugotovila, da bo verjetno tudi v torek preveč mrzlo, da bi se spravila v plezališče pred eno, jaz pa moram odriniti proti službi ob treh. Seveda se za 3 urce ne splača, saj rabiš 1 uro samo da prideš tja in nazaj. Preberi preostanek članka »

Vrtača – nad belim morjem

Posted by Matej on 26 avgusta, 2009

Ker je bil zopet napovedan lep dan, sem se odločil, da se podam v hribe. Odločil sem se za Vrtačo, ki sva jo z Remicom poizkušala osvojiti že pozimi, a neuspešno. Tokrat sta mi družbo delala Kozjek in Miši.

Blegoš – ležanje v travi

Posted by Matej on 19 maja, 2009

Lepo vreme nas je zopet pregnalo v hribe. Prvotni plan, Golica, se je izjalovil, saj je ALADIN obljubljal deževno vreme. Po njegovem nasvetu smo se zato rajši odpravili na Blegoš. Med vzponom je bilo še oblačno, na vrhu se je pa zjasnilo in tako smo uživali na soncu in ležanju v travi.

Preberi preostanek članka »

Plešivec – po trdem gor, po mehkem dol

Posted by Matej on 8 aprila, 2009

Mare me je že pred štirinajstimi dnevi ogrel za Plešivec s svojo objavo na blogu. Do sedaj ni bilo primernega vremena ali pa časa, včeraj pa se je ponudila  priložnost za obisk. In tako sva jo s Kozjekom odrinila proti Plešivcu, jaz s smučmi, on peš.