Hribi – Vrtača – hitrostni sestop gamsa

Posted by Matej on 13 julija, 2014

Ne najboljša napoved je kljubovala temu, da danes z Lukom in Milošem nismo končali nekje v vertikali, ampak sva se z Anjo zapodila na Vrtačo. Vreme nama je odlično služilo, le malo pred koncem sva bila deležna krajše plohe.

Na poti iz Vrtače

Hribi – Zelenica – nabiranje barve

Posted by Matej on 18 marca, 2011

Na sončni petek je pred službo oziroma namesto faksa veliko bolje skočiti v hribe in se malo nastaviti zimsko-spomladanskemu soncu, da malo potemni to, od zime, belo kožo. Pa smo z Anjo in Katjo odšli na vrh nad Zelenico: Triangel.

Hribi – Na Zelenico preko Starega Ljubela – prečenje grebena

Posted by Matej on 9 novembra, 2010

Po nekaj dnevih oblačnega in turobnega vremena sem zjutraj na webcam-u, v višje ležečih delih, zagledal jasno vreme in sonček. Ni bilo druge možnosti, kot da se z Miši odpraviva v hirbe, tokrat na prečenje grebena med Starim Ljubelom in Zelenico.

Smučanje – Zelenica – prvi turni smuk v letošnji zimi

Posted by Matej on 20 decembra, 2009

Včeraj sem se vrnil iz smučanja v Franciji in danes zjutraj me pričaka jasno vreme in sveže pobeljeni vrhovi. Kako naj bo človek v takih pogojih doma? Normalno je, da pograbi turno opremo in se odpravi v hribe

Zelenjak – hribi namesto plezarije

Posted by Matej on 23 oktobra, 2009

Z Barbi sva že od petka planirala, da greva v torek plezati, nakar sva v ponedeljek zjutraj ugotovila, da bo verjetno tudi v torek preveč mrzlo, da bi se spravila v plezališče pred eno, jaz pa moram odriniti proti službi ob treh. Seveda se za 3 urce ne splača, saj rabiš 1 uro samo da prideš tja in nazaj. Preberi preostanek članka »

Vrtača – nad belim morjem

Posted by Matej on 26 avgusta, 2009

Ker je bil zopet napovedan lep dan, sem se odločil, da se podam v hribe. Odločil sem se za Vrtačo, ki sva jo z Remicom poizkušala osvojiti že pozimi, a neuspešno. Tokrat sta mi družbo delala Kozjek in Miši.

Preberi preostanek članka »

Suho ruševje – pomlad že kaže svoje zobe

Posted by Matej on 16 aprila, 2009

Že dolgo smo se menili za skupno turo, v ponedeljek pa nam je le uspelo uskladiti urnik in tako smo se Andreja, Miro in jaz odpravili v Suho ruševje. Obisk sem planiral že celo zimo, tokrat pa sta me Miro in Andreja spravila tja.

Preberi preostanek članka »

Triangel – s smučami, bordom in lopatkam

Posted by Matej on 8 marca, 2009

Z Lidijo sva že v četrtek debatirala o tem, da moramo za vikend nekam v hribe. Ker je pred nedavnim padlo kar precej snega in se je nevarnost plazov povečala, smo se odločili kar za Triangel.

Preberi preostanek članka »

Triangel – tokrat v jasnem vremenu

Posted by Matej on 19 februarja, 2009

Obetal se je jasen dan brez vetra in takoj po obveznostih na faksu sem pobral Vito in sva jo mahnila proti Zelenici. Tako lepega in dobrega turnega smuka ne pomnim.

Preberi preostanek članka »

Triangel – v upanju na pršič

Posted by Matej on 1 februarja, 2009

Ker je danes pri nas rahlo snežilo, na Ljubelu pa po kameri sodeč že od včeraj zvečer, sva se z Remicam spravila na Triangel v upanju, da bova smučala po pršiču. Pršič je sicer bil, vendar pa ob enih popoldan nisva bila več prva na progi.