Takoj po izletu v Julijce sva se v ponedeljek z Barbi odpravila proti Šempetru, plezat v plezališče Kamnik(ki se nahaja pod vrhom hriba z enakim imenom). Obljubljeno je bilo lepo in toplo vreme, zato sva izbrala plezališče v senci namesto Kotečnikovega sektorja A.

Odrinila sva ob deveti uri in bila v eni uri na izvozu za Šempeter.  Do vasi Matke naju je zapeljal GPS, od tod naprej pa sva jo mahnila sama. Cesta iz vasi pripelje do razcepa, kjer se mi usmerimo levo(se mi zdi, da se cesta takoj dvigne). Po dobri minuti prispemo na križišče petih cest in tam imamo malo parkirišče za 1 avto. Parkiramo in se usmerimo navzgor po hribu(desno od ceste, po kateri pridemo). Ko prispemo do kmetije, nadaljujemo po travniku in kmalu zavijemo v gozd. Povzpnemo se po potki kakih 500m in tam na drevesu zagledamo napis Lovska pot, nad nami pa se vidijo tudi skale, kjer je plezališče. Še malo in smo tam. Midva te sreče nisva imela, saj sva med potjo nekje zašla, ker sem imel v glavi, da je dostop drugačen. Na koncu sva tudi midva našla pot.

Prav dolgo nisva čakala križem rok, hitro sta premetala štrik in začela plezati. Najprej sva se ogrevala na krajših smereh: Štajer(4a), Frenkova skušnjava(4a), Kresna(5b) in Ob razu(5a).

Po malici sva jo mahnila na sosednji sektor A. Tam sva najprej začela z Vetrovno(5b), nadaljevala pa z Poročno(5b+/c) in Ogledalo(6a).

Za konec sva zlezla še Zajedo V1(5b), sam pa potem še Zajedo V2(5c), saj se Barbi ni dalo več plezati.

Plezališče je povsem na novo opremljeno in zares lepo urejeno. Stojišča so lepo ravna in utrjena, svedri novi, večina smeri ima na vrhu vponke, sem in tja pa se dobi samo rinko, ampak takrat lahko vpneš v sosednjo vponko in se ni potrebno prevezovati. Pohvale fantom za lepo in vzdrževano plezališče.