Tečajniki bi morali že prejšnji teden imeti tečaj lednega plezanja v koritih Kokre, ampak nam je velika količina novozapadlega snega to preprečila. Ta vikend so bile razmere boljše.

Zberemo se v Kranju in se odpravimo proti Kokri. Zaradi dežja, ki je padal ponoči in nizkih temperatur, cesta drsi kot hudič in proti jezerskemu prav nič ne pretiravamo s hitrostjo. Parkiramo pred vilo in se mimo vile odpravimo proti koritom. Začuda tistega tečnega psa, ki je vedno kazal zobe 20cm od tvojega stegna in se slinil, ni več.

Naprej od vile je pot že zgažena, tako da na ta račun prihranimo nekaj moči. Prečkamo reko prvič, drugič, tretjič in pridemo do mostu. Teli mostovi v koritih so en kup zabavni. Sem in tja je so vmes luknje, nekje tudi po meter in več, ki jih je treba prečkati po traverzi. Poleti to sploh ni problem, ko pa je na traverzi led, 6 metrov pod teboj pa reka, je kar malo strašno. Pa vseeno smo mostove vsi uspešno prečkali1.

Hodili smo čez plazove, ki so prileteli po grapah prejšnji dan, ob levi pa opazovali slapove, ki so bili, glede na lansko leto, precej bolje narejeni. Pred eno izmed zaves počakamo in Bric se odpravi naprej pogledat, če je naprej še kak dober slap, da ne bomo zastonj hodili predaleč. Med tem časom nekateri malo poplezamo po zavesi.

Ko se Bric vrne, se napotimo kakih 100m naprej, kjer nas pričaka čudovit slap. Če sem prav prebral v vodničku, naj bi bil to Peti slap – 3/4, 70m, WI85°,80°. Medtem, ko se mi raztovarjamo, se Andrej in Bric odpravita narediti štant in napeti top rope.

Led je bil čudovit. Kot putrčk, cepin je kar padel notri. Je pa bil led veliko boljši takoj zjutraj, kot pa popoldan, ko smo se odpravljali nazaj proti dolini. Medtem, ko so/smo nekateri plezali slap,

so/smo si ostali krajšali čas s plezanjem prečke, debato, Bric pa je medtem časom podal tudi nekaj nasvetov glede tehnike plezanja slapov.

Nekateri so na drugi breg reke odšli že prej in kmalu je priletela prva kepa. Vnela se je vojna:)

Ko smo vsi splezali slap, smo spakirali opremo in se odpravili nazaj proti zavesi, kjer so ostali imeli še “predavanje” o vrvni tehniki, vrtanju svedrov,… Midva z Barbi sva na žalost morala predčasno oditi zaradi obveznosti. Bodo fantje naslednjič pokazali, kaj so se naučili:)

Pa je bilo tečaja konec. Kolikor sem slišal informacije naslednji dan, je led v koritih v nedeljo bil že precej votel. Upam, da nekaj časa se zdrži oziroma da zopet pritisne mraz in jih zabetonira na skalo.

1. razen Guliča, ki mu enkrat nekako ni uspelo:)