Ker sva nekaj dni zapored plezala, sva si četrtek izbrala za rest-day in se odpravila na jug Lofotov, na razgledno goro nad vasjo Reine in obiskat Luka in Katjo.

Zjutraj sva se smejala najinemu kampu, ki je bil zopet totalni raztur, tako kot že zadnjih nekaj dni in ga primerjala z okoliškimi “urejenimi” norveškimi.

IMG_4064 IMG_4063

Malo ven iz Henningsvaerja zapeljeva v meglo, ki naju nato spremlja celotno pot dol do Reina.

IMG_4066 IMG_4070
IMG_4086 IMG_4100
IMG_4087 IMG_4091

Parkirava ob cesti malo naprej od odcepa za Reine, nase natakneva gojzarje in se zapodiva v hrib. Prehiter štart naju stane hude zadihanosti nekje na pol poti navzgor.

IMG_4111 IMG_4117

Z vrha pa čudovit razgled na Reine, ki nam je vsem dobro znan iz Lofoških razglednic. Mare opazi zanimivo obliko v sosednjem vrhu – monkey face.

IMG_4183 IMG_4129
IMG_4130 IMG_4136

Katja in Lukc se ravno vrneta iz koče Monkebu, ko se midva pripeljeva na parkirišče v Sorvagen. Ker je na nebu še toplo sonce, se odločimo, da skočimo v jezer in se po desetih dneh umijemo. Za razliko od morja, je jezer s svojimi 18 stopinjami neprimerno toplejše. Matr sej sedl umit!

IMG_4199 IMG_4204

Na poti nazaj se ustaviva še na, baje, svetovno znani srfarski plaži Utakleiv. Srfarjev ni bilo, saj sva se mimo peljela nekje okoli desete ure zvečer pa tudi sicer niso bile razmere najboljše. Sta pa, tako Utakleiv in ena plaža prej, noro hudi! Mize, igrišča za odbojko, mivka na plaži, golf travca, odlična gorska kolisa v ozadju,…

IMG_4208 IMG_4212
IMG_4213 IMG_4217

Zvečer pa v Klattrekafe, kjer smo se dobili s Timom in Larisso na obljubjeni pijači. S Timom izmenjava še nekaj idej o tem, kje so dobre lokacije za turno smučarijo na Lofotih, Narviku in Tromsu.

Nazaj v šotor se vrneva pozno in to se pozna naslednji dan, ko precej pozno zagledava dan.