Pa je leto na okoli in zopet so tukaj priprave na potovanje po Norveški. Tokrat bova z Andrejo ubrala podobno pot kot lansko leto, le da se letos ne bova samo vozila, ampak tudi aktivno gibala. Letošnji izlet je torej bolj športen.

Ker bova zelo aktivna(:)), sva tokrat nakupila malo več hrane… KAJ MALO, OGROMNO! Mater Andreja, kdo bo to spravil v avto:) Ko gledam slike iz lanskega leta, opažam da imava letos hrane vsaj 2x toliko, pa sva jo lansko leto en kup prinesla nazaj. Upam, da bova letos res bolj pridno jedla. Je pa res, da zadnji teden dobiva družbo iz Slovenije, saj naju obišče Marko, s katerim bomo skupaj vandrali po Lofotskih otokih. Upam, da je dec kaj jedca:)

Kot da nebi imela že ogromno hrane, morava v avto zbasati še vse cunje in vso športno opremo. Pod to kategorijo spadajo zimski pohodni čevlji, dereze, cepini, plezalni pasovi, plezalke, plezalna vrv, kompleti, krplji, pohodne palce,… Pa da ne pozabim 3 spalke, armaflekse in šotor.

Kako bova letos vso to kramo natovorila v avto ne vem, ampak že lansko leto je Andreja naredila celi čudež pri pakiranju. Najprej sem avto spakiral jaz in ga medtem na polnil do vrha,, nato pa je Andreja vse zmetala ven in zložila tako, da je zasedalo pol manj prostora. Upam, da ji letos uspe enako:)

Odrineva v nedeljo ponoči, do takrat pa se bo tukaj znašel še kakšen update, kot je recimo seznam in cene hrane, če bo komu prišlo kdaj prav:) Sprotnega javljanja verjetno NE BO, saj za to ne bova imela časa, ker bova preveč uživala:)

Dodano 26.6.09:
Priponka: Seznam hrane in cene

Dodano 27.6.09 10:00:
Full dobr! Že cel teden čakam pošiljko s čevlji iz Nemčije in včeraj na strani od DPDja vidim napis “naslovnika ni bilo doma”. KAKO ME NI BILO DOMA?! Cel dan sem presedel doma in čakal preklete čevlje, pol me pa ni doma! In seveda fantje v sobotah ne delajo, tako da tudi sam ne morem po paket! Na, pa bom spet ob 100€, ker moram danes na hitro kupiti ene pohodne čevlje, sicer bom brez. Mater jim DPDjevsko…

Dodano 27.6.09 22:19:
Evo, pa smo končali s pripravami. Vso opremo sva spakirala v avto in še vedno ostaja en kup placa. Andreja se je zopet odlično odrezala pri optimiziranju špagetov, pelatov in ostalih stvari. Ker včeraj nisem dobil naročenih čevljev sem se moral danes odpraviti v Ljubljano in na hitro kupiti nekaj. Vzel sem že dobro stestirane Merrell Cameleon Wrap Slam, saj sem imel že dvoje takšne in se obnesejo odlično. Novi bodo morali pač počakati na moj prihod iz počitnic. Spotoma sem zavil še v Transport footwear. Sošolci so mi par dni nazaj sporočili, da tam prodajajo papuče, ki jih iščem že celo večnost. JEZUS PAPUČE! To so tisti, ki so tako široko, da če stopiš na vodo, lahko hodiš po njej:) Med testiranjem GPSa sem opazil, da mi ne prepozna mape za Dansko. Po igranju in ponovnem nalaganju mape pa je le zagrabilo. Tudi seznam radarjev za vse države sem si naložil, pa čeprav ne vozim hitro. Za vsak slučaj, če spregledam kak znak za omejitev.
Kakorkoli že, stvari so pripravljene, GPS ogret, gumo na čevljih tudi ogrevam, tako da jutri zjutraj štartamo! Štart sva prestavila iz četrte zjutraj na osmo, saj imava trajekt iz Nemčije na Dansko šele ob 00:15.