Pred odhodom v Norveške Yosemite, smo en dan preživeli še ob jezeru Nisser v dolini Nissedal, kjer smo mišice napenjali na balvanskih problemih.

Zjutraj potegnemo spanec in se šele okoli desetih odpravimo proti Treugenu, ki se nahaja na začetku jezera Nisser. Tam kupimo futr in nadaljujemo ob jezeru do plezalnega centra, ki je v bistvu kamp. Nč, v kampu pa že ne bomo spali! Gremo naprej in parkiramo ob jezeru na pomolu z bomba razgledom na jezero.

Slabo vreme na dan privleče lakoto in takoj padejo umešana jajčka:)

Že pred kosilom sva z Maretom čez cesto opazila lep bolder in po kosilu sva se opremljena s štrikom, ščetkami in magnezijem odpravila proti njemu. Potreben je bil konkretnega čiščenja. Po končanem čiščenju pa napad!:) Na koncu dneva je Maretu uspelo osvojiti vrh.

IMG_3196 IMG_3198 IMG_3202

Sledi večer ob jezeru… Z Maretom zopet hazardirava in spiva zunaj šotora. Ni da bi govoril, seveda se sredi noči uščije. Gremo v šotor! Zjutraj se po zajtrku Mare loti novega bolderja, popoldan pa se odpravimo do basecamp-a X1, kjer imamo plan plezati v naslednjih dneh. Gora Haegefjell čisto presenečeni s svojo mogočnostjo! Kot da bi prispeli v Yosemite.

IMG_3214 IMG_3217IMG_3220

Ko vidimo goro, takoj pade odločitev, da se selimo v hribe. Barbi zapeljeva do šotora, kjer se loti kuhanja kosila, midva z Maretom pa skočiva 25km stran do prve trgovine in nakupiva zaloge za 1 teden, na poti nazaj pa se oglasiva še v plezalnem centru in za 250NOK kupiva vodniček. Okoli šeste ure smo nazaj v X1, kjer na hitro postavimo šotor, na rame vržemo crash pad in letimo v lov za bolderji. Ravno, ko očistimo prvega, se spet uščije.

Ščije naslednjih par ur. Na vsake toliko časa, ko preneha, se z še enim Norveškim parom dobimo pred avtomobili in gledamo, kaj se dogaja z dvema navezama, ki ju je v steni ujel dež. Šveda se vrneta okoli polnoči, premočena do kosti. Ko pokažeta filmčk iz stene, se vidi, kako mimo njiju teče slap. Do vrha sta morala plezati na tehniko. Slabo uro kasneje se vrne še Norveška naveza, ki sta prav tako imela slap v steni. Pestro!