Čakanje na trajekt

2000km in 2 dneva vožnje je za nami, medtem časom pa smo prečili Avstrijo, Nemčijo, Dansko in Švedsko, končali pa na Norveški.

Štartamo z majhno zamudo in tako smo ob 8 uri na poti. Na Jesenicah imamo problem najti Big Bang, ampak nam na koncu le uspe. Kupimo 5 MiniDV kasetk, da bomo kako bedarijo ujeli tu na film. Na Karavankah kupimo vinjeto, plačamo tunel in se zapeljemo v Avstrijo. Klanci po Avstriji so delali nemalo problemov naši polno nabiti Zeleni Puščici, tako da kake nore hitrosti po Avstriji nismo dosegali. Pred prečkanjem meje še zadnjič natankamo pregrešno drag bencih(1,39EUR/l) in prečkamo mejo v Nemčijo.

IMG_2841 IMG_2845 IMG_2846

Kmalu po prečkanju kolona! Izgubimo vsaj eno uro. Proti Nurmbergu precej polna avtocesta, malo pred mestom: “E, spet kolona!”. Garmin kaže še 150km do Dechatlona. Po prvotnih planih bi morali v trgovino(N 49,79770° E9,99147°) prispeti ob 14:00, prispemo ob 16:30.

IMG_2848 IMG_2849 IMG_2851

Z Maretom kupiva frizbije, Barbi pa nakupi pol omare in zapravi temu primerno denarja. No, pa tudi v svoji rezidenci v avtomobilu ima sedaj en kup manj placa(toliko, da je na trajektu stric štel samo 2 osebi, ker se Barbi ni videlo). Ob šestih letimo dalje. Med potjo se Barbi spomni, da je doma pozabila tekočino za leče, zato poizkušamo najti eno odprto lekarno, vendar je to ob osmih zvečer precej težko. Na zadnji Nemški bencinski gremo tankat. Bencih je precej dražji(1,45€), kot 400km nazaj na Totalu, kjer smo za liter odšteli 1,38€/l. Se pozna, da je bil Total malo izven avtoceste.

Ob 2:15 se vkrcamo na trajekt in ob 3:00 smo na Danskem. Končno, po 21 urah, na cilju. Od prenočišča nas loči še 15km. V GPS vnesem koordinate(N54,72452° E11.24700°) prenočišča in že drvimo. Na cilju ugotovimo, da je bil pred kratkim pognojen, vendar avseeno najdemo primeren neobdelan kotičen. Barbi zaspi v avtu, midva z Maretom pa na travniku. Najboljši spacen EVER!

Zjutraj si nastavimo alarm ob 7:00, vendar vstanemo šele ob 9:00. Smo bili le preveč utrujeni. V Maribu se ustavimo v lekarni in Lidlu. Z Maretom se na voznikovem sedežu zamenjava po kake pol ure, ko mene začne zmanjkovati (včeraj sem celo pot prevozil sam). Medtem ko spim, nas Mare dostavi v Helsingor, kjer se ponovno vkrcamo na trajekt(310 DKK). Spotoma opazimo, da je števec na naši Hondici presegel 300 000km. Čestitam!

IMG_2854 IMG_2855 IMG_2870 IMG_2876

Na meji nas ta let ne pregledajo in samo letimo skozi. Pa smo na Švedskem. Še 500km in bomo v Oslu. Vožnja je precej suhoparna, pač, primerno avtocesti. Vseeno se nam zdi bolj zanimiva, kot vožnja po Nemčiji. Mogoče zato, ker smo v Skandinaviji… Kaj pa vem?! V avtu nimam drugega za delati, tako da pišem tole objavo in zobam toast. Aja, pa kamero smo uspodobili in začeli snemati.

Mal pred Norveško mejo se ustavimo na postajališču Rasta in natočimo bencin(12,87SEK/l). Kmalu sledi meja, kjer za most odkartamo 24NOK in malo naprej še 20NOK za cesto. Zapeljemo se v Oslo in parkiramo v, verjetno najdražji (za uro in pol parkiranja plačamo skoraj 15€), parkirni hiši. Povzpnemo se na streho opere in malo uživamo v razgledu. Na poti na prenočišče obiščemo še prijatelja Jan-Ivar-ja, kjer spijemo kofe in rečemo eno tekočo in se nabutamo čokolade.

IMG_2882IMG_2898 IMG_2903 IMG_2904 IMG_2907

Sledi vožnja proti Drammen-u, kjer parkiramo ob otočku blizu plezališča(N59,72043° E10,31820°). Sprehod do otočka, kjer povečerjamo in zaspimo kar na prostem.IMG_2913 IMG_2917